nellforsan

Alla inlägg under januari 2012

Av linda nellfors - 6 januari 2012 21:50

Jag kom på att jag kanske glömde säga att jag väldigt ofta svarar på kommentarerna jag får. Alltså på det här sättet; 




Så om ni förväntar er svar så får ni gå in igen och kika, om det är så att man skulle bry sig menar jag. 

Av linda nellfors - 6 januari 2012 10:10

Jag har ont i halsen. Hade bajsont i halsen igårkväll och det är väl lite bättre nu kanske men ändå. Jag ska leta fram lite halsisar som jag tar med mig till jobbet och hoppas på att det blir bättre! Jag ska ju jobba imorgon också så vill ju inte direkt bli sjuk..


Varje gång jag berättar att jag jobbar som diskare så skrattar folk lite och tänker att det är ett skitjobb. Haha, grejen är att jag trivs jättebra och har absolut inge problem att jobba med disken. Jag typ längtar till jobbet? Det är faktiskt rätt kul! Känns lite tråkigt att jag ska flytta härifrån och inte kan jobba där nästa år...


Jaja, nu måste jag gå och borsta gaddarna. Vi hörs sen!

Av linda nellfors - 5 januari 2012 21:49



Det här åt jag när jag kom hem från min promenad på förmiddagen idag. Vi hade inget gott pålägg som jag kunde ha på min keso smörgås så jag la på lite såna här blad och gurka istället. Funkade det också, jag älskar keso på hårdmacka! 


Alltså jag äter lite fil/yogurt på morgonen innan jag går ut och går och sen när jag kommer in igen efter duschen så brukar jag äta lite mer, typ ägg och smörgås. Vet inte ens om det här är ett bra sätt? Men jag vill inte gå på tom mage men ändå inte äta för mycket innan eftersom jag helst vill gå iväg så fort som möjligt innan jag gör mig redo för dagen liksom. Aja, ska kolla upp det! 

Av linda nellfors - 5 januari 2012 16:27

Hallå lovers!


Vad gör ni idag? Jag har spenderat flera timmar med det här:


   


Att sätta in foton i album! Tar ju aldrig tummen ur röven och gör det och när jag väl tänkte göra det för några veckor sen så hade jag inget tomt album. Så jag önskade mig det i julklapp och fick det så. Har fortfarande en hög med foton som ska in men orkar inte mer nu, får bli en annan dag. Nu tänker jag se glee! Är snart klar med andra säsongen.

Av linda nellfors - 4 januari 2012 22:06

Klicka på annonsen är på menyn intill eller på den här nedanför. Det är ännu en sån här tjäna pengar på bloggen genom annonser ni vet. Tycker faktiskt att den här verkar riktigt bra!



Jag har försökt typ allt för att få mitt domännamn att fungera på den här fucking sida utan att jag lyckas? Nu har jag kontaktat support så jag ska be till gud att det fungerar imorgon. Har ni sett förresten att det står fel på min header? Haha måste ändra det men orkar inteeee.

Av linda nellfors - 4 januari 2012 12:30

Vill ni höra något bra? Klicka då på bilden här nedanför!


 

Av linda nellfors - 4 januari 2012 09:17

Godmorgon!


Jag är nästan klar nu och ska snart åka till Romme Alpin och sedan ta liften upp till toppstugan och börja jobba. Jag kommer hem igen typ halv 5 så jag jobbar inte så himlans länge. Men jag har iallafall tidsinställt ett inlägg till er. 


Gud så duktig jag är.

Av linda nellfors - 3 januari 2012 21:31

Jag kom på att jag glömde visa två bilder från nyår:


En på mig. Ser typ vind ut jag vet.   Och en på Jenny som jag hälsade på ett tag 


Sen ville jag bara säga att jag tycker jag är värd en kommentar nu. Är faktiskt rätt nöjd med statistiken hittills. 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards