nellforsan

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Gick ju bra

Av linda nellfors - 9 januari 2012 14:10



Hej hej hej och hemskt mycket hej!


Jag gick ut på promenad i denna kyla tidigare idag. Tyckte det var jobbigt när det var så kallt men samtidigt varmt. Så jag gick ba i en halvtimme.


Efter det när jag gjort mig klar tog jag pappsen med mig för att åka till körskolan. Men när vi kommer dit så är det såklart lunchstängt och när vi väl har väntat på att de skulle öppna igen då var kontorer obemannat JUST IDAG. Så det är bara att vänta tills imorgon för mig de. Happ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda nellfors - 10 januari 2012 22:52


        lindanellfors.se lindanellfors.se lindanellfors.se ...

Av linda nellfors - 10 januari 2012 22:20


Idag gick det bättre att skriva in sig på körskolan. Så nu ska jag bara komma dit och börja plugga också. Hoppas jag klarar det snart för jag vill verkligen ha det NU.   Jag och Freddo myser järnet ikväll. Vi har badat bubbelbad och ska snart tit...

TJA

Av linda nellfors - 10 januari 2012 12:22


    Jag orkar inte riktigt med mina klämcheck bilder... Och så ser det ut som jag har en asstor näsa på bilden också. Fast det kanske jag har, vem vet.   Om ett tag ska jag åka till Borlänge för ett nytt försök med körskolan och sen efter ...

Av linda nellfors - 9 januari 2012 21:54

  Jag måste bara få ta ut min ilska någonstans. Såhär ser det ut när jag försöker koppla lindanellfors.se till den här bloggen:       Åhhhh, jag har ju gjort det! Och det har gått mer än 24 timmar ja. Har skickat mejl till binero support...

Av linda nellfors - 8 januari 2012 19:10


  Kolla vikken tjusig bild jag tog på flisan här om dagen, veckan eller någon dag under julen. Hur söt?!   Jag har ätit tacos och glass nu på kvällen så jag har ont i magen nu, men jag förstår inte riktigt varför för jag åt inte så speciellt m...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards